Brändö Seglare är en aktiv klubb som satsar på juniorer och jollesegling. BS strävar till att lära juniorer allmänt sjövett samt grunderna inom jollesegling. BS juniorverksamhet riktar sig närmast till barn i ålder 7-15 år

Juniorerna träffas måndagar och onsdagar i maj, juni, augusti, september och första hälften av oktober mellan 17.30 - ca 20.00. Måndags- och onsdagsträningarna är lämpade både för juniorer som vill lära sig att segla eller för de som redan har liten erfarenhet av segling.

På torsdagar träffas alla juniorer för att segla klubbens serieseglingar mellan 17.55 - 20.00.

Mera information på http://www.brandoseglare.fi/sv/junior.html

Idrottsgren Segling
Hemort Helsingfors
Medlemmar 66
Teamet har inga offentliga evenemang. Logga in för att se teamets evenemang.
Sara

Moi kaikki!
Huomenna treenien aloituksen lisäksi on myös koko kauden avaustapahtuma, eli lipun nosto! Sen kunniaksi kannustamme kaikkia teitä vanhempiakin paikalle juhlistamaan klo.18 nousevaa lippua. Muistakaa myös laittaa täällä nimenhuudossa aina ”IN” tai ”OUT” treenien kohdalla, jotta saamme suunniteltua ohjelmat aina mahdollisimman tarkasti. Huomenna nähdään! :)

Freya

Moikka.
Mitäs lapsille puetaan päälle treeneihin? Meinaatteko lähteä vesille, eli luetaanko märkikset alle ja päälle jotain lämmintä vai laitetaanko vaan lämpimät kuivanmaan vaatteet päälle?

Sara

Moi!
Tämän hetkisen tuuliennusteen perusteella päätettiin, että ei mennä vesille. Varautukaa siis sellaisiin lämpimiin vaatteisiin, jotka kestävät myös mahdollista sadetta! :)

Läs resten av nyheterna